Fordelene ved å være integrert i 3 standarder er flere, og våre erfaringer ønsker vi å dele med dere som er våre kunder.
System
Den mest åpenbare fordelen er at vi har ett system å forholde oss til. Dette betyr for hver enkelt ansatt, den samme metodikken og den samme innloggingen, uavhengig av type sak som ønskes behandlet. Dette gir en stor gjenkjennelseseffekt i forhold til de mange systemer en ansatt må forholde seg til i dagens informasjonssamfunn.
Bevissthet
For organisasjonen som helhet har vi fått et større rammeverk å relatere forbedringer og avvik på. Vi tar i større grad hensyn til alle tre standardene når saker diskuteres. Dette sikrer langsiktige, robuste løsninger som tåler dagens og morgendagens kritiske lys. Dette betyr at hver enkelt beslutning har bedre rotfeste og vil stå bedre, samt til syvende og sist også sørge for et bedre resultat.
For deg som kunde
Det er likevel en hovedgrunn til at vi i det hele tatt er blitt sertifisert. Vi ønsker å bli enda bedre for dere som er våre kunder. Vi ønsker å utfordre oss selv og alltid finne rotårsaken til hvorfor vi den ene gangen ikke leverte optimalt, uansett fagområde. Vi må forbedre oss innenfor Ytre Miljø, HMS og Kvalitet, - bare på den måten kan vi bli enda bedre, samt skape en kultur for at alt kan forbedres.
Den policyen som JFKnudtzen AS har etablert, med de krav og mål som er satt, med de verktøyene vi har for gjennomføring, vil man kunne følge opp virksomheten og dermed hele tiden bli bedre. Summen av dette er input til ledelsen for forbedring, slik at man kan bevege seg i ønsket retning. Det er denne retningen som er kommunisert gjennom vår policy og som sier hva som er viktig for JFKnudtzen AS.
I hovedsak er det 4 pilarer vi retter oss inn mot og legger innhold i, og dette er
- KVALITET
- ANSVARLIG
- KOMPETANSE
- ENGASJEMENT
Innholdet i disse ordene kan du lese mer om under KHMS-politikk
Sertifikater
Norsk:
Engelsk: