JFKnudtzen har det siste året vært i endring for å møte våre kunder på en helt ny måte, - det er viktig å være tilstede der våre kunder er, på alle digitale flater og i personlige relasjoner.
Vår nye logo og profil har blitt godt mottatt av våre kunder og vi i JFKnudtzen er fornøyd med vår nye fremtidsrettede grafiske profil, som blant annet symboliserer det å være fremoverlent. Vi er på god vei til å bli en fremoverlent bedrift, som følger med på dagens utvikling innenfor teknologien og hvordan vi best mulig kan bruke denne teknologien for å bli en enda bedre leverandør for våre kunder.
JFKnudtzen skal til enhver tid være kundeorientert, og vi skal vi betjene våre kunder raskere, med nok og riktig informasjon. Alt vi foretar oss skal være med på å skape en enklere hverdag for våre samarbeidspartnere.
Vi er i prosess for å rigge oss til å utnytte alle digitale virkemidler for å kunne gi kundene våre tilgang på den informasjonen de har behov for.
I denne prosessen har vi også måttet ta hensyn til GDPR som trådte i kraft tidligere i år. Vi har gjennomgått alle våre rutiner internt og forholder oss til GDPR i henhold til de regler som gjelder. For at du som kunde hos oss skal kunne holde deg oppdatert på våre produkter og tjenester, som gjør hverdagen din enklere, er det viktig at du følger med på våre hjemmesider eller melder deg på vårt nyhetsbrev. For å mottat nyttig informasjon og tilbud fra oss digitalt er det viktig at du samtykker til dette.
Vi tar ditt personvern på alvor og behandler dine personopplysninger på en trygg og forsvarlig måte. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket du har gitt, og du kan når som helst kontakte oss for å få innsyn i hvilke data vi har lagret om deg ([email protected]).